Andra december tvåtusenelva

Tja bloggen! Nu är äntligen so provet över! Jag tror att det faktiskt gick ganska bra! :D Igår efter skolan så gick jag och flera i klassen och packade kartonger med goodiebags för ett företag för att få pengar! Det var ganska roligt i början men sen blev man ganska uttråkad...Juste igår i skolan så bakade vi lussebullar på hemkunskapen, både mysigt och gott!♥

Idag har det varit en helt vanlig skoldag+tennis efter skolan och gått lite i forum med mina fina kompisar♥
I helgen ska jag sova över med filippa,filippa och vera det ska bli såå mysigt, vi ska baka julbak och kolla film, myyys!!♥ Nu ska jag kolla idol och sedan bara koppla av!
Mina bullar från skolan ;)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback