fjärde december tvåtusenelva

Tja bloggen! Igår hade jag det jättemysigt! Vi bakade pepparkakor, skrattade, åt pizza, kollade på film, jättemysigt! Kan säga en sak, våra pepparkakor blev ganska misslyckade, hihi berättar mer längre ner i inlägget ;) det var så mysigt för man kan säga att Vera har två lägenheter så vi hade en för oss själva! :D Vi var uppe tupp typ kvarti två och kollade på film och pratade sedan somnade vi. Idag vaknade vi runt nio och åt frukost sen kollade vi nästan klart på den andra filmen. Nu sitter jagi min säng och har nästan precis kommit hem. Jag ska plugga och sedan åka och jobba med klassen i en liten stund men inte så länge för jag måste verkligen pluggga!♥
Jag filippa, filippa och vera♥
Innan♥
Haha vi tog mjöl i våra andsikten ;)
Efter ungnen råkade de bli lite brända...
Och vissa gick inte att få bort från plåten utan att gå sönder i småbitar...
Men några blev
bra!
Sen satte vi oss och kollade på Bad teacher och eatpraylove, båda filmerna var bra! ;)
Ni får ha en mysig söndag! Nu ska jag plugga, plugga, plugga!


Mysigt!

2011-12-04 | 14:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback