Ge perfekta julklappar till din familj

vet du inte vad du ska ge till till vänner, flickvän pappa, syster så får du svaret här, okej kanske inte riktigt svaret men här kommer i alla falll några tips om vad du kan köpa:

I det här faketet kan du få flera mineralprodukter i ett. Jag tycker själv att de är väldigt bra och jag skulle bli väldigt bra i fall jag fick det här paketet. Man får den i ett väldigt bra pris eftersom att t. ex en mineral foundation kostar nästan lika mycket.

Den här kostar 395 :- och kommer från åhlens och är en lite dyrare present.

Innehåller Wonder Powder i fyra nyanser 1,5 g, Kabuki Brush och Foundasion Brush.

Här kan du hitta de här paketet ifall du är intresserad: http://www.ahlens.se/Julen/julklappardam.html#showAll
Nagellack tror jag att de flesta tjejerna gillar att få. Det kanske är lite litet att bara köpa ett nagellack. Men då kan du köpa något till litet som passar till.
Det finns nagellack nästan överallt på Åhlens, kicks, h&m, lindex ja somsagt typ överallt!
Det här paketet finns även på åhlens som passar perfekt till en syster eller mamma som tycker om att ta hand om sina naglar. Det innerhåller produkter som gör så att dina naglar blir mycket fina och känns omvårdade.
Den här hittar du på åhlens och kostar 199 :- Just den här hittar du
här: http://www.ahlens.se/Julen/julklapparvannen.html
Om du inte vet vad du ska köpa till din pappa så är nog en riktigt god perfym en bra present. Kanske du hittar en riktig billig perfym (perfymer brukar kosta ganska mycket) och luktar otroligt gott, köp den! Din pappa blir nog glad för det.
Det här paketet är enligt mig en prefekt julklapp till Mamma eller farmor.
paketet kostar 99 :- och innehåller innehåller tofflor, kroppslotion & duschgel. Den är inte för enkel utan lagom.
Här kan du hitta den:http://www.ahlens.se/Julen/julklapparsvarforaldrar.hinnehåller tofflor, kroppslotion & duschgel.tml
Jag hoppas att ni gillade tipsen!
Puss & kram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback