Hos Hanna

Hej hej! :D
Hur har eran dag varit? Min har varit superbra! har varit i skolan som en vanlig dag och sedan följde jag med Hanna hem och åt mellis och gjorde en läxa och sen spelade vi Tennis. Det är så coolt, idag är det den 11/11-11 och det kommer aldrig att hända någon mer gång om man inte bli typ 114 år eller vad det var ;) jag missade att kolla på klockan när den var 11:11 :( Då skulle det blivit 11-11-11-11-11 :O♥

Just nu sitter jag i Hannas rum och väntar på att hon ska bli klar i duschen (passade på att gå in på datorn) Ikväll blir det mysig och god middag med Hannas och min familj. Sen ska vi såklart också titta på idol ;)♥ Ha en mysig fredagskväll! PUSS!♥








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback