2/10 2011

Oj vad det går fort. Det är redan oktober :P Och det börjar bli höst :) Gillar hösten. Det är så mysigt med löven som faller och när löven blir gula och röda.

Idag har jag pluggat lite och sen mest chillat. Har rensat garderoben och ska städa lite i mitt rum. Imorgon i skolan börjar repetitionerna för höstkonserten. Jag går ju i  musikklass och då har man vårkonsert, höstkonsert och julkonsert. På torsdag och fredag har jag höstkonsert :)♥

I fredags åkte pappa till Milano och gissa vad som fins där? Jo Abercrombie and Fitch affären och pappa är så snäll så han ska köpa ngt till mig där :D♥ Han kommer hem på Tisdag och då visar ja vad jag har fått♥ Ni får ha en bra kväll!♥ Kram!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback