21/10 2011

Helluuu! Jag kommit hem från Tennisen för en stund sen och har hunnit äta. Sitter och chattar lite på fb och ska snart gå in i duschen så att jag är färdig för idol!♥
Visste ni föresten, jag tror att laila bagge har fått barn nu ;)♥ Mamma typ hörde det på radio. Men vi får ju se det ikväll, om hon inte är på idol så ska hon föda eller har fött och om hon är där så har hon inte gjort det ;)♥
Igår på idrotten så hade vi akrobatigövningar (stavas?) haha och våran idrottslärare tog lite foton så idag eller imorgon tänkte jag lägga upp några ;)♥ Här kommer en: PUSS!♥
"Mantra, clara och Jossan" Jag hoppas att det var okej att jag la upp på dem här. De har ju egna bloggar så det borde nog gå bra♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback