17:e April 2012 - Nya tag

Hej på er, eller aa den som fortfarande kollar på min blogg, hehe. Som ni märk så har jag inte bloggat på ett ganska långt tag. Det beror på att jag har haft prao i skolan då jag och min kompis praoade i hemavan som skidlärare som var skitroligt! Sen var det lov och då åkte jag till New York som var helt underbart! Längtar redan! Ni vet, shopping, se höga hus, vara i toppen på empire state building, central park "i love it" En kompis till mig frågade ifall jag kunde lägga upp allt jag shppade och det kommer jag att göra så småning om och lägga upp bilder där ifrån.
Idag har jag varit i skolan och mår sådär för jag är förkyld och vill inte vara det. Har också pluggat och nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen sova. Bara så att ni vet kommer jag att blogga typ något inlägg om dagen men jag ska underhålla er ändå! Puss på er!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback