wall st

Hej på er!

Denna dag som denna har jag varit förkyld och haft Tyskaprov har även haft utvecklingssamtal som gick bra. Efter skolan åkte jag hem och pluggade matte men jag fattar ingeting...väntar tills pappa kommer hem så att han kan hjälpa mig. Annars ska jag snart plugga No och om jag inte är hemma från skolan imorgon så blir det nog inte en så jobbig dag trots allt. Sen är det helg, åhh längtar! Kram på er! ♥



Sv: Tack ska du ha!! Jag har inte den tiden tyvärr...

Men testa att göra en alldeles egen vettja! :) Gå in på designadinblogg.se och leta fram den informationen du behöver så kommer det bli kanon tror jag :)

Välkommen tillbaka. Kram!

2012-04-23 | 16:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback