5 bra och roliga gratisappar

1: Draw Someting: Det senaste tillagda spelet på min mobi, rita något och låt dina vänner gissa ordet.
2: Bloglovin: Här kan du följa dina favoritbloggar på en och samma gång. Orkar du inte gå in på alla bloggar och se ifall de har bloggat något? Så kan du med hjälp av denna app se om bloggarna har gjort något nytt inlägg.
3: Insdagram: Den här appen var verkligen den första appen jag la till i min mobil. Jag älskar verkligen den. Gillar du att visa dina bilder för kompisar? Då är den här appen helt rätt för dig. I den här appen lägger du upp bilder direkt från mobilen och sen kan vönner kommentera och gilla dem.
4: FlashlightBästa ficklamps-appen!
5: Spotify: Skaffa spotify premium och du kan lyssna på dina favoritlåtar direkt i mobilen. Men den här appen slipper du hålla på att ladda ner musik från datorn till mobilen.


åh, jag måste ladda ner bloglovin appen !

Sen jag läste din profil. Hha jag är oxå född 1997 och går i en musikinritad klass "musikklass" ..



Fin blogg btw :)

2012-02-27 | 10:50:37

bra tips :)

2012-02-27 | 11:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback