Depend, spring, new collection


Byter du nagellack ofta för att du märker att nagellacket som du målat har skrapats upp efter en dag eller ska du på en fest och har valt din favoritfärg men det har redan gått bort sent på kvällen. För att göra saken bättre kan jag verkligen tipsa er om depends nagellack, jag tror att det är rätt många som köper det märket men jag säger detta till er som inte har testat det. Ni borde verkligen prova det i så fall! Om man målar ett genomskinnligt lack över din färg du valt tycker jag att det håller sig otroligt bra! Det beror självklart på vad du gör? Men för en vanligt skoldag håller det utmärktl. Dessutom har Depend kommit in med sin nya kollektion och ska själv önska mig några vårfärger i födelsedagspresent!

Puss & Kram!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback