...

BLANDAT
Vill du ändra ditt namn: Jag vill inte ändra men kanske skulle vilja heta Miley.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Inget speciellt tror jag, eller jag kommer inte ihåg.
Vilken tid vaknade du idag: 06:15
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov
Någonting som du längtar till: När jag ska praoa och när jag ska till New York.
Senaste gången du träffade din pappa: Typ nu.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: vet inte.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: haha nej.

Vad gör dig irriterad just nu: Att vi har så många prooov.
Långt eller kort: Ehh?
Vad gillar du gällande dig själv: skrattar mkt!

DIN FÖRSTA
Piercing: Öronen
Tatuering: aldrig haft
Bästa vän: Många!
Sport: tennis
Förälskelse: -
Alkohol du drack: -

 

RANDOM
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? Nej
Vad tycker du om kärlek? INGET
När kramade du någon sist? I skolan
Saknar du någon speciell person? ja
Har du svårt för att bli kär? Beror på
När kysste/hånglade du med någon sist? Några månader sen
Ångrar du det? ja
När fick du senast en komplimang? Idag

 

HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös: Kommer inte ihåg
Hånglat med fler än 50 pers: Nej
Gjort något riktigt dumt? Har väl de flesta
Gjort något du verkligen ångrar? ja
Åkt ambulans? Jupp
Blivit polisanmäld? Nej
Skämts över dina föräldrar? Någon gång antar jag
Skämts över dig själv? Ja
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja
Tar du droger? Nej
Dricker du? Nej
Vilka kläder sover du i? olika, oftast t-shirt och trosor
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Nej
Är du ensam nu? Ja
Vill du gifta dig? Ja men inte nu
Vill du ha barn? A men inte nu

 

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng? Tuva
Du fick ett SMS av: Filippa
Såg dig gråta? Kommer inte ihåg
Du gick på bio med? Kommer inte ihåg, går inte så ofta




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback