Nu: Kenza & Tyra show

Det var rätt så länge sen det här sändes på tv men när jag kollade runt lite på internet så kom det här upp och jag blev sugen på att se det igen så det gjorde jag. Älskar verkligen det, de har så rolgit humor!


Önskar dig en god natts sömn :)

Redan mars också, fy vad tiden går snabbt ibland så man börjar undra vad man egentligen gör hela tiden. Om exakt en månad och en dag fyller jag år, mer panik att hinna med det haha :D

Hoppas du haft en bra februarimånad och får en ännu bättre vårmånad :)

Oj ursäkta de blev lite långt inlägg

2012-03-01 | 01:05:05

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2012-03-01 | 14:41:22

fin blogg! :)

2012-03-01 | 20:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback