Sarturday 11022012

Tja! Hur är läget? Med mig är det bra! Känner att jag inte har bloggat på ett tag. Vi har det mycket i skolan nu med läxor och prov som man måste plugga till. Den här helgen ska jag plugga och ta det lugnt(standard typ...) Här kommer dagens planer:
•plugga
•städa
•fräscha upp mig
•ta det lugnt, typ kolla film eller något.

Nu ska jag städa mitt rum lite snabbt och sen fräscha upp mig i duschen, har gått runt med pyjamas hela dagen...hehe! Efter blir det filmmys framför tv:en❤
image description
Puss och kram! Ta hand om er!❤


Var med i min nyaste tävling och vinn en valfri vara!

http://adaras.se/2012/february/tavling-vinn-fran-uffessakerochting.html#comment

2012-02-11 | 23:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback