Vår, varmt och soligt




Tja bloggen! hur mår ni? Här är det bra! Visst är det e skön dag idag?
 Sol, varmt och nu är det ju typ vår!
Idag tänkte jag göra läxor men eftersom att det är så härligt väder så satte jag mig ute på balkongen och läste.
i och för sig så är det skolans bok så man kan ju säga att jag gör läxor, hehe.
NU ska jag ta och äta lite och sen fortsätta att läsa, måste läsa ut boken på ett par dagar och i min takt så kommer det gå ganska långsamt. Ha en underbar dag! Kram!♥



SV: Tack så mycket!



Jättefin blogg du har! :D

2012-02-27 | 14:55:56

SV: Det är faktiskt en upprullad benvärmare! skulle kunna visa hur jag gör den:)

2012-02-27 | 16:12:58

Gud så mysig design , vad vacker du är !

Min blogg blev raderad för ett tag sen så var som krossad. men nu är jag på banan igen och skulle verkligen älska om du kikade in !

Kram

2012-02-27 | 16:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback