3 Månadsfavoriter

LÒREAL PARIS, HYDRAFRESH CLEANSING GEL:

Det här är en Rengörings gel som jag använder när jag sover över hos kompisar och har haft smink på mig, annars använder jag en annan. Men den är så otroligt bra tycker jag! Den tar bort exakt allt smuts/smink man har i andsiktet. Det spelar ingen roll hur mycket maskara eller foundation du har, den tar bort allting.  Så den här vill jag verkligen tipsa er om!


Nagellacksremover:



Det här är en nagellacksremover som fungerar så att man dobbar fingret i hålet som ni ser på bild två och snurrar det lite, sedan är nagellacket borta. Jag tycker att det är hur smart som helst och det går jättesnabbt! Man kan tro att fingrarna kommer att bli färgade från de andra nagellacket som man har tagit bort men det blir de inte. Den är helt enkelt superbra!
Volume million lashes:

Det här är en mascara som heter Volume Million Lashes som jag köpte för några månader sen (den är inte så ny) När jag väl köpte den så ångrade jag mig för att jag köpte den. Jag tyckte att Det kom så mycket maskara och det blev jättefult. Numera använder jag den varje dag och innan jag ska använda den så tar jag bort lite maskara från borsten och sedan använder jag den. Då blir det inga klumpar och set blir perfekt mängd. Den gör också så att ögonfransarna ser längre ut.

Jag hoppas att ni gillade det och att ni frågar något om det är nåt! Puss & Kram!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback