Nu kör jag igång men den här:

Dag 1 ? En bild på mig + 10 fakta om mig
Dag 2 ? Min favorit årstid och varför
Dag 3 ? Mina mål/drömmar/önskningar
Dag 4 ? Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu
Dag 7 ? Min vardag (från då jag klicer upp tills jag går och lägger mig)
Dag 8 ? En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 9 ? En bild på mig för ett år sen
Dag 10 ? En bild på mig idag och vad jag hade på mig
Dag 11 ? Någonting jag oroar mig för
Dag 12 ? En bild på ett ställe jag vart på
Dag 13 ? Bild på någon jag tycker om
Dag 14 ? Det här får mig att må bättre
Dag 15 ? Det här får mig att börja gråta
Dag 16 ? Något jag längtar efter
Dag 17 ? Fem saker jag inte klarar mig utan en dag
Dag 18? Min favoritglass
Dag 19 ? En bild på det jag köpte senast
Dag 20 ? Min favorit film
Dag 21 ? En bild på mig själv som är tagen utav någon annan
Dag 22 ? Vad jag åt idag
Dag 23 ? Mitt favoritprogram
Dag 24 ? Min favorithögtid
Dag 25 ? Det här lever jag för
Dag 26 ? Någon du litar på
Dag 27 ? Min familj
Dag 28 ? Min bästa vän
Dag 29 ? Mitt rum
Dag 30 ? Beroende
Dag 31 ? Den här sommaren
Dag 32? Någor som du saknar
Dag 33 ? En person som alltid kommer finnas där
Dag 34 ? Senaste gången jag grät och varför
Dag 35 ? En person jag inte kan leva utan
Dag 36 ? Mitt favoritminne




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback