It's Friday!

Äntligen är det fredag! Åhh så skönt! Idag slipper jag plugga, ännu bättre! Idag har det varit en ganska chill dag. Jag hade först No-prov som jag tror gick bra :) Sen hade jag håltimme i 3 timmar så då gick jag och Tuva till forum. Sen hade jag bara två lektioner till då vi en lektion hade matte och då fick jag reda på att det gick bra på ett matteprov som jag gjorde förra eller förrförra veckan. Sen hade vi engelska då vi kollade på film. Nu sitter jag i badkaret och tar ett avslappnande bad och om en stund kommer mamma hem med taimat, kan inte bli bättre! Ha en bra fredagskväll, Kram på er! ❤



sv. Vanliga hundkex =) Hoppas du får en fin helg =)

2012-06-01 | 18:43:22

Vad ska du göra för kul i helgen? :)

2012-06-01 | 18:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback