S - o - m - m - a - r - l - o v!

Hej bloggen!❤
Igår på morgonen slutade jag skolan och nu har jag sommarlov!! Så himla skönt! Efter avslutningen åkte jag hem och fickade mycket till min systers studenmottagning och sedan åkte vi och kollade när hon hade utspring och när hon åkte flak. På kvällen kom mysiga vänner och släkt.
Idag, första dagen på sommarlovet började jättebra! Runt 12:00 mötte jag upp några kompisar och sedan gick vi till ett mysigt ställe vid en sjö nära mig och hade picknick och pratade, det var jättemysigt! Sen runt 18:00 så gick jag och familjen till vår kompis studentmottagning där vi fick god mat och träffade trevligs vänner. Nu ska jag sätta på en film och mysa! Kram på er!❤
Hej bloggen!♥

Igår på morgonen slutade jag skolan och nu har jag sommarlov!! Så himla skönt! Efter avslutningen åkte jag hem och fickade mycket till min systers studenmottagning och sedan åkte vi och kollade när hon hade utspring och när hon åkte flak. På kvällen kom mysiga vänner och släkt.
Idag, första dagen på sommarlovet började jättebra! Runt 12:00 mötte jag upp några kompisar och sedan gick vi till ett mysigt ställe vid en sjö nära mig och hade picknick och pratade, det var jättemysigt! Sen runt 18:00 så gick jag och familjen till vår kompis studentmottagning där vi fick god mat och träffade trevligs vänner. Nu ska jag sätta på en film och mysa!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback