En solig dag ger en glädje

Hej på er!
Idag har jag faktiskt hunnit med att göra ganska mycket jämfört med när jag bara typ sitter i min säng och kollar på film. På morgonen så samlade jag in de sista pengarna för klassresan genom att städa huset som var väldigt jobbigt. Sedan gick jag ut på en lång promenad med mamma som faktiskt var väldigt skön. En nackdel var att på vissa stigar så var det väldigt isigt.
Hade med mig kameran så det blev endel fotande. Blev väldigt förvånad för jag trodde inte att kameran fungerade med den fungerade hur bra som helst. Efter en uppfriskande promenad åt vi en god lunch på en restaurant. Lovar er att ni ska få se bilderna. De kommer upp om ett tag. Kramis!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback