Fredagsmys

Man märker verkligen då jag har mycket att göra i skolan, alltså att jag inte hinner blogga...det är tråkigt att jag inte hinner för jag tycker att det är roligt! Idag har det varit en vanlig skoldag som sedan avslutades med fika i sickla med Tuva och sedan spelade jag tennis. Förut kollade jag kollar på wildkids och kollar jag på the voice Sverige men jag tror att jag ska sätta på stylisterna. Ha en bra kväll! Kramis!



ååh du är så himlahimla fin!! <3

2012-03-10 | 00:56:25

Vill du ha fler besökare på din blogg?

Var då gärna med och tävla om att bli veckans blogg, vad har du att förlora! :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/march/4-mars-2012-veckansblogg.html#comment

2012-03-10 | 17:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback