Odd Molly och Gant

Om det är något märke som har väldigt fina blusar så är det nog Odd Molly. Det finns mycket fina men de flesta är inte så prisvärda. Men jag ahr bestämt mig för att spara pengar och köpa någon blus där ifrån eller köpa någon tröja från t. ex gant. För er som har svårt för att samla in pengar finns det också reor man kan gå till.
Just den här ljusrosa tröjan tycker jag är extra söt. Den kanske inte är så speciell men den är väldigt mjuk och fin på tycker jag. Den är också ganska dyr men är nog värld att samla lite pengar till. Denna tröja kostar 1000 kr men kan hitta ett lämpligare pris på nätet.


I ♥ PINK !

2012-03-05 | 08:20:40

hej hej kolla in

2012-03-05 | 19:48:08

hej hej kolla in

2012-03-05 | 19:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback