3:e Mars 2012 - Lördag

Hej på er!♥
Nu har jag gjort i ordning mig för att så snart som möjligt kommer några gäster hit! Fanny och hennes familj!
Ska bli mysigt. God mat, melodifestivalen, vänner kan inte bli bättre. Annars idag så har jag städat och gjort läxor. Typ min vanligt lördag. Det är lite konstigt men jag tycker mer om att städa och göra läxor mm. på en Lördag en på en söndag för söndagar känns så härliga tycker jag, haha ja jag är lite konstigt. Ni får ha en bra lördagskväll! Ciao!







Väldigt fin blogg du har! :)

Hoppas du mår bra?



Kramis!

2012-03-12 | 19:36:08

sv: har haft bloggpaus men jag har fått din gästbloggning, den kommer upp någon gång denna veckan så håll utkik :D

2012-03-12 | 21:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback