Frisyrer

I det här inlägget tänkte jag ge er ett litet tips på två frisyrer som går snabbt att göra och är snygga. Den första frisyren är en fiskbensflätan. Jag tycker verkligen att det är jättesnyggt med en slapp tröja och ett par slitna eller utsvängda jeans. en fiskbensfläta är enligt mig lätt att göra och här tänkte jag ge er en video så att ni som inte vet hur man gör kan lära er:
Den andra frisyren är en väldigt simpel frisyr men väldigt användbar. Det är som en knut men man använder sig av en hair donut som gör knuten mer perfekt och ser mer lyxig ut. Det man behöver är:
  • En hair donut, finns olika färger för olika hårfärger.
  • ev. Hårsnoddar.
  • Hårspännen.
Här kommer en video så att ni ser exakt hur man gör:

I den här videon använder de sig av en lite annorlunda hair donut men den jag tror är lättas att använda är denna:

 



vad roligt att jag hittade det här inlägget då jag och min vän pratade om fiskbensfläta igår :)

2012-03-05 | 13:39:54

Hoppas du haft en bra helg, och en toppenbra måndag :)

Solen skiner och våren lyser på så man kan ju inte vara annat än uppåt själv :)

2012-03-05 | 20:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback