Study is boring

Idag har det det varit en väldigt lång dag. Jag vaknade sjukt trött i morse för att jag inte kunde somna igårkväll... Det var väldigt jobbigt. Sen hade jag framför mig den längsta dagen på veckan i skolan, okej inte den längsta men den med flest lektioner (7 lektioner...) Gick lite trögt på morgonen men sånt överlever man. När jag kom hem var jag tvungen att plugga för jag har ett bajs no prov på torsdag (ekologi och sortering). Hoppas att det går bra. Ni får önska mig lycka till. 
 
Nu sitter jag på mitt rum och chillar lite. Tänkte visa er några bilder om en stund. Men först ska jag kolla på portkod 1321 hehe det är en serie på svtplay, ganska bra faktiskt. Puss & kram! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback