20/8 2011

Hallå allihopa! Har hunnit göra ganska mkt idag. Först så gick jag upp vi ca 10:00 sedan skulle jag skunda mig för direkt efter frukosten skulle jag spela Tennis. Ska nämligen börja i en ny tennis grupp (en bättre) på onsdag för de i min gamla grupp var ju sådär. Så jag var tvungen att träna lite ;)

Sedan efter jag spelat tennis så åkte jag och mamma och köpte kattsaker till våran lilla kisse som vi ska få i september :D Vi gick också in på h&m och där köpte jag ett par konsertrskor, eftersom att jag går i musikklass och då har man konsert ganska ofta. Visar en bild på mina skor lite senare på dagen för blogg.se vill tydligen inte att jag ska lägga upp en bild, nej men det funkar bara inte... Puss!♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback