Dag 4 båtutflykt

Heej allihopa, nu ä jag tillbaka. Somsagt var jag på en båtutflykt igår. Det var supermysigt. Först åkte vi en 50 minuters lång och blåsig färd till en strand där vi skulle vara i 30 min, den stranden var mysig och det blåste ingenting där. Efter det åkte vi till en hännu finare strand som vi var på nästan hela dagen + att vi fick lunch där. Efter det åkte vi ca: 10 min och stannade lite längre ifrån en annnan strand och där fick vi bada ifrån båten, det var jätte blått och varmt vatten där! Sedan fick vi åka hem.

Idag tog vi bussen och åkte till en strand som låg ca: 20 min bort. Den var också fin och jättebra snorkel vatten. Så vi snorklade en hel del ;) Ikväll ska vi äta på en resturant som vi åt på för någon dag sen. Ha en fin dag!






Första stranden

Andra stranden


Kram! (imorgon kommer det upp bilder från stranden som vi var på idag :) )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback