14/12 2011

Heej!♥ har inte haft tid att blogga pga fullt upp med alla konserter och luciauppdtrag. I söndags hade jag två konserter i berwalldhallen och sedan igår när det var lucia så sköng vi först i nacka stadshus och sen i Nacka forum två gånger♥ Det jag jätteroligt men jag var jättetrött på kvällen och somnade tidigt. Efter vi hade sjungit i forum igår så gick jag och filippa och mötte mamma på MQ och där köpte jag en skal/halsduk som är jätteskön, kan lägga upp en bild på den när jag hinner.


Idag har det varit en vanlig skoldag och sen gick jag och filippa till forum en snabbis och där köpte jag en julklapp till mamma (kan inte skriva vad jag köpte) och snart ska jag på tennis♥ Ni får ha det mysigt så länge!


Har inga nya bilder just nu så här kommer en bild som inte alls hänger ihop med inlägget, hehe.

Puss & kram!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback