Lördagsmys

Heej på er!♥
Som ni vet så har jag inte bloggat på dagen, har gjortlite annat som t. ex pluggat till konsumentkunskapsprovet som vi har på måndag.
Haha det var så roligt. Jag sa till min syster att jag skulle gå ut med Kira och så gjorde jag det och när jag skulle gå in/när kira ville in så var dörren låst. Jag ringede typ 10 gånger och jag hörde ringklockan ringa där inne. Sen gick jag till Beas fönster (som min syster heter) och såg att hon var där, hon öppnade fönstret och jag roppade att hon skulle låsa upp dörren men hon hörde inte...Då tog jag småsten och kastade på föstret lite löst, de undrade vad det var men såg mig inte. Till slut efter kanske 10 min så hörde de mig, haha. Kira var typ galen och ville in ;)

Nu ska jag kolla på någon skräckis ;) Ha en bra lördagskväll! PUSS OCH KRAM!♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback