Gästblogg-Emi

Tjena jag har fått äran att gästblogga nu, dessvärre är jag dålig på sådant här...
Nåväl jag har sett på mello denna kväll, töntig som jag är, ätit massa chips och tagit det allmänt lugnt. Har shoppat tidigare idag, det blev ett par skor för det sista av min födelsedagspeng och en cool t-shirt helt simpelt. Apropå det måste jag tipsa alla som är på sko jakt: checka DNA's rea, älskar deras skor, fast vanligtvis är dem svin dyra!

När jag endå har tillfället måste jag skriva ner att denna blogg verkligen är super söt, precis som tjejen som driver den är, så tackar för att jag fått göra ett litet intryck på den, kram ♥
1406_b4e0_largeTumblr_lz920invvt1qfik8to1_500_large
Tumblr_lz8z8fhwr21qdokclo1_500_large6632_ebf1_large



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback