facebook status

Gilla så skriver jag om dig i min blogg:



Tuva Åkerlund:
Går i min klass och är min bästa vän, man kan verkligen berätta allt för henne. Hon är hur snygg som helst och jättesnäll.



Ofelia M Ghomri: Går i min parallellklass och är snupersnäll och snygg. Vi var med varandra ganska mycket i 7:an men inte så mycket längre.



Kajsa sandström: En jättesnäll tjej som går i min klass. Vi var rätt så tajta i Mellanstadiet men inte nu längre men önskar att vi var det fortfarande.


Linnea Sunnemark: Går i Samma klass som Ofelia, alltså i min parallellklass. Tycker verkligen att hon har en grymt snygg klädstil och är också jhättesnäll. Älskar också hennes hår som är så stort och lockigt, det är så fint!


Evelina Lindberg: Också min bästa kompis som jag alltid har roligt med. Snygg, snäll, hon har allting!




Gillar typsnittet i din header, vad heter det? :) kraam

2012-01-22 | 17:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback