Amazing Day

Under två veckor har jag velat klippa mig och idag var det den dagen så jag hade bokat en klipptid.
Det var en vanlig skoldag i skolan, en vanlig fredag. Sedan vid tre slutade jag. Tuva, min bästa kompis åkte till fissören och jag hade bestämmt mig för att klippa kort. Direkt när hon klippte av en del så kändes det lättare på huvudet eftersom att jag har så tjockt hår så blir det väldigt tungt. Sedan efter 1 timme och en kvart var allt borta ;) Men jag blev nöjd och sitter här i sängen och njuter av det fräsha och korta håret.

Just nu sitter jag och kollar på stylisterna och myser för mig själv, hehe. Puss och kram!♥




du passar bättre i långt tycker jag

2012-03-18 | 15:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback