I´m sorry

Förlåt för dålig uppdatering...
 
Men  jag har haft fullt upp med läxor och mycket annat. I torsdags hade jag ett megabumlingsstort no prov som mn behövde kunna hur mycket som helst, eller men behövde läsa hur mycket som helst för man visste ju inte riktigt exakt vad som skullle komma på provet. Provet gick bra tror jag. Jag hoppas det. På fredagen hade jag utvecklingssamtal och även träning på kvällen och när jag kom hem kollade jag på xfactor. Mycket bra. 
 
I lördags (igår) så träffade jag mina underbara vänner. Vi hade verkligen en chilldag då vi knapt gjorde någonting. Vi hade tänkt att plugga musikteori eftersom att vi inte förstod så mycket av det, hehe. Men såklart så blev det inte så, vi kollade på film, lagade egna pizzor till middag och sen myste framför tv:en med godis och annat gott. 
 
Idag har jag städat lite och pluggat lite musikteori, ikväll blir det solsidan och williams lista. 
 
 


Fin blogg :)

Kolla gärna in mitt senaste inlägg och säg vad du tycker om kläderna i mode collaget!

2012-12-18 | 20:15:27

Hej du har vekligenen jätte fin blogg, måste verkligen klicka in på den oftare! :)
Jag skulle bli jätte glad om du kunde kika in på min blogg jag skriver en del om min vardag, mode osv jag skulle bli jätte glad. kram! :)

2013-03-23 | 16:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback