A new start is here

Tja bloggen! Det var ett tag sen nu. Jag är ledsen för att jag inte har bloggat på flera månader men ni vet hur stressigt allt är i skolan när jag går i skolan. Men nu börjar sommarlovet närma sig och det är bara 2 skoldagar kvar. Det betyder att jag kan börja blogga igen! tummar upp! 
 
Det jag kommer att fokusera på att skriva om är lite vardag (när jag verkligen gör något speciellt), outfits, frisyrer, jag kanske lägger upp videos där jag visar olika frisyrer, jag kommer lägga upp foton, massvis med foton, för jag älskar att fotografera och det kommer speciellt upp mycket efter jag har rest till grekland på sommarlovet. Jag kommer blogga om lite allt möjligt och när jag hinner. Kramis bex! 
 
 
 
 
 


Jag har också tandställning (tyvärr)! Hur länge har du haft din/när får du ta bort den? :)

Svar: Jag fick min i Mars och sen sa tandläkaren att jag ska ha den i ungefär 1,5 år :)
beccaekman.blogg.se

2013-06-07 | 18:34:43

skönt med sommarlov! :)
fina bilder

Svar: Hihi aa, Tack så mycket! :D
beccaekman.blogg.se

2013-06-08 | 01:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback