Pyjamas the hole day

Idag har jag gått runt med pyjamas hela dagen. Jag har inte orkat göra något speciellt idag eftersom att jag var tvungen att städa mitt rum och jag känner mig så trött för det är inte direkt så fint väder här, det regnar (eller har regnat hela förmiddagen). Ikväll kommer min kompis fanny och hennes familj hit, det ska bli sköj! Vi ska planera vår resa, fanny ska följa med mig til grekland. Vi ska prata lite och planera. 
 
Imorgon ska jag tillbaka till skolan, vi ska ha uppspel av våra egna låtar som vi har gjort i skolan och sen ska vi lämna in datorerna och sen får vi sluta. Sedan på kvällen är det skolbal! förlåt för att jag inte la upp outfitbild iigår men fick ingen bra bild, ska bli bättre på det. kramis! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback