Rise and shine!

Godmorgon people! 
 
Hur är det med er en sådan fin dag? Älskar att vakna upp när solen skiner och man hör fågllarna kvittra. Idag ska även prinsessan Madeleine och Christopher gifta sig, grattis till dem! 
 
Idag ska jag och familjen åka till stan och fixa några ärenden, studentpresenter till kusinen och den present till syrran som fyller år snart, ska även köpa några smågrejer till mig själv. Annars så kommer dagen att vara rätt lugnn. Outfit bild kommer antingen innan vi åker eller när jag kommit hem. Kramis! 
 


fin header :)

Svar: Tack så mycket! ;)
beccaekman.blogg.se

2013-06-08 | 14:50:19

Sv: Visst det är sant, men skönt ska det bli när den försvinner ;) Jo jag gör gärna headers!

2013-06-08 | 20:56:57

Vilken fin blogg! KRAM

Svar: Tack så mycket!
beccaekman.blogg.se

2013-06-09 | 10:11:37

Vilken fin blogg! KRAM

Svar: tack så mycket! :D
beccaekman.blogg.se

2013-06-09 | 10:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback