29122011/30122011

Ja snart är klockan tolv så det är därför rubriken ser ut som den gör. Har inte haft så stor ork av att blogga men nu fick jag lite ork till det ;) igår som jag skrev var jag med Fredrik. Det var faktiskt riktigt roligt att träffa honom. Vi gjorde inte så mycket. Pratade, var ute, pratade och sjöng Singstar ;D mysigt! Idag har det varit en riktigt slappdag och imorgon ska jag träffa min efterlängtade kompis. Jag hoppas att ni har haft en bra vecka och att ni kommer ha ett bra slut på året! Puss och kram! ❤

image description

Förlåt för tråkig bild men min mobil vill inte samarbeta med mig just nu så det funkar inte att lägga in nya bilder...

 

Puss & kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback