stockholm modercenter

Heeej, igår hade jag en mysig kväll med Hannas och min familj! God mat, roligt sällskap och idol tittande♥ Idag har jag vait med mamma i sickla och på stockholm modercenter och kollat. Jag köpte en poncho ska man väl säga fast man har den mer som en sjal ;) I sickla köpte vi kattgodis mm i djuraffären och dågra småsaker på guldfynd. När jag kom hem så åkte jag till Tennishallen och köpte två tenniskjolar och en tennistshirt. De ska bygga om där så de hade rea på alla kläder så det var ganska billiga kläder :) Nu har jag pluggat lite matte och sitter framför datorn och slappar♥ Ikväll blir det middag med (nästan) våra grannar. PUSS OCH KRAM!♥






hey! :D allt bra idag? ^^



KRAM!

2011-11-12 | 23:00:47

Ja, allt är super!

2011-11-13 | 13:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback