Om mig:

  1. Hur Lång är du? 162 cm.
  2. Ögonfärg? Blågrön.
  3. Spelar du något instrument? Nepp.
  4. Dina första tankar när du vaknar? "jag orkar inte gå upp" i alla fall på vardagar ;)
  5. Vart befinner du dig just nu? Hemma.
  6. Biter du på naglarna? Nepp.
  7. Vad har du för färg på trosorna just nu? vita rosa och svarta.
  8. Har du några husdjur? En katt (Kira).
  9. Vad vill du ha just nu? Jag vill ha en önskning så att jag kan önska att jag inte har några läxor (haha).
  10. McDonalds eller Burgerking? Inget men om jag måste så burgerking.
  11. Kan du sjunga? Jupp (går i Musikklass).
  12. Vad har du för skostorlek? 37.
  13. Vill du gifta dig? Ja men inte nu ;)
  14. Kommer du överens med dina föräldrar? Jupp oftast.
  15. din hårfärg? Blond.
  16. Vad ska du göra i morgon? Gå i skolan.
  17. Skor du hade på dig idag? Stövlar.
  18. Vad sover du i? En mysig pyjamas.
  19. Snygg färg? Marinblå.
  20. Favoritårstid? Vår och sommar.
  21. Favoritmat? Har ingen speciell favorit.
  22. Hur svarar du i telefonen hemma? Hej det är Rebecca.
  23. Hur svarar du i mobilen? Hej det är Rebecca.
  24. Sov du ensam inatt? Jupp om inte katten kom in i mitt rum.
  25. Vad gjorde du kl 08 imorse? SOOV
  26. Vad var det senaste någon sa till dig? "ska du vara hemma idag" - Mamma.
  27. Druckit idag? Juice.
  28. Vad är det för väder hos dig nu? Sol :)
  29. Godaste glassmaken? Mint.
  30. Drömmer du mardrömmar? Nej, kan hända någon gång men de är väldigt sällan.
  31. Favorit godis? S-märken.
  32. Hur många kuddar sover du med? Tre.
  33. Längtar du mest efter just nu? Efter att ha looov.
  34. Vad luktar det nu om du sniffar lite? Typ inget.
  35. Saknar du någon just nu? Vet inte.
  36. Vill du ha barn? Ja, men inte nu.
  37. Är det någonting som är stressigt? Nä inte vad jag vet.
  38. Längtar du till din nästa födelsedag? Jaa :D
  39. Är du blyg? Nää men det beror på.
  40. Tycker du att du har fin dialekt? Jag har ingen dialekt ;)
  41. Tycker du om snö? Ja :)
  42. Vad gör du om 10 minuter? Ska göra läxor...
  43. Hur mår du nu? Bara bra ;)
  44. Vad är din önskan just nu? Att inte ha några läxor att göra.
  45. Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? Finns många saker som alltid kommer att komma ihåg♥



Kan inte du lägga upp en video när du sjunger! :D

2011-10-23 | 16:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback