17:e Mars 2012

Godmorgon!
Hur mår ni? Jag mår bra! Gick upp ganska tidigt idag för jag var pigg då så jag gick ner och åt frukost och kollade på film. Såg på det regnar köttbullar som gick på tv, inte den bästa filmen direkt enligt mig ;)
Idag ska plugga massor (tråkigt!) och sedan ska jag träffa mig kompis Filippa och som jag inte har berättat så ska jag och hon åka och praoa tsm i typ lappland som skidlärare mm så vi ska träffas och bestämma vad vi ska laga för mat och göra en lång lista över all mat vi ska köpa. Sedan blir det nog en lugn lördag här hemma.
Sov med flätor inatt och ja det blev fluffigt, haha.


GUUUUUUUUDDDDDDDD VAD FINT DET BLEV MED LOCKIGT!!!! <3

2012-03-17 | 12:13:37

Huuur fint som helst med kort och lockigt, så sött och snyggt på samma gång!

2012-03-17 | 23:44:11

du har börjat blogga dåligt :ccccc

2012-03-18 | 13:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback