1:a Mars 2012 - Barnvakt

Hej på er!
Denna dag har varit så mysig. På morgonen satt jag och kollade på kenza och Tyra show i typ 2 h hehe som typ har blivit mitt favoritprogram men nu har jag sett klart på hela...Sedan kände jag att det inte var så fräsht att ligga i sängen hela tiden så jag tog en skön och uppriskande dusch.

Efter det så Gjorde jag mitt rum fint och fridfullt och öppnade fönster så att det skulle bli luftigt och skönt sen plockade jag undan lite andra saker. Efter läste jag i min bok och sen satte jag mig och kollade på kenza och Tyra show igen. Rund 17:00 så hade jag lovat mina grannar att vara barnvakt.
Jag skulle inte vara barnvakt åt en 6 åring som nästan klarar sig själv utan åt en 1 åring. Hon var hur gullig som helst och jättesnäll. Vi läste bok och lekte. När jag skulle lägga henne så somnade hon på en gång, fattar ni hur sött?
Nu ska jag läsa lite i jävulsboken och sen sova! Ha det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback