Topshop

Hej på er! Det var länge sen! Fick en kommentar om att jag ska uppdatera oftare och det håller jag med om för att jag bloggar inte särskilt ofta pga läxor och att jag har varit med kompisar.

Igår var det en helt vanlig skoldag och efter spelade jag tennis. Efter tennisen åkte jag till stan och mötte upp Erik och sen åkte vi till grönan, mysigt!

Idag har jag städat och på eftermiddagen mötte jag upp tuva i sickla och sedan åkte vi in till stan och kollade i affärer. Köpte ett par skitsnygga shorts från topshop och två linnen från monki. Nu ska jag kolla på film och njuta av lördagskvällen, kram på er! (bilden nedan är på shortsen jag köpte och linnet köpte jag också)

 



helgen är snart slut.. vad är din helgsresumé ? :)

kram!

2012-05-13 | 22:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback